استخدام الإعلانات عبر مو اقع التواصل الاجتماعي للتأثير في سلوك المستهلكين - قراءة تحليلية في إعلانات مؤسسة Géant عبر موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك-

Loading...
Thumbnail Image

Date

2022-06-18

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

University of Eloued جامعة الوادي

Abstract

This study aims to shed light on advertisements through social networking sites and their use to influence consumer behavior by addressing the concepts related to the study and researching the various readings it refers to in a scientific manner, knowing that we chose the social networking site Facebook for the Géant Foundation to view digital advertisements Related to it and its analysis, and it turns out that this institution is one of the pioneers of social networking sites and Facebook, one of which has a large number of followers and fans, shares its ads with them and interacts with them through it to influence it using various methods .

Description

مداخلة. الملتقى الدولي الافتراضي حول: البيانات الضخمة والاقتصاد الرقمي كآلية لتحقيق الإقلاع الاقتصادي في الدول النامية "الفرص، التحديات والآفاق"

Keywords

الإعلان، مواقع التواصل الإجتماعي ، الإعلانات عبر مواقع التواصل الإجتماعي، سلوك المستهلك, Advertising, social networking sites, advertisements via social networking sites, consumer behavior .

Citation

سارة بوشعير، إيمان بوجردة. استخدام الإعلانات عبر مو اقع التواصل الاجتماعي للتأثير في سلوك المستهلكين - قراءة تحليلية في إعلانات مؤسسة Géant عبر موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك-. الملتقى الدولي الافتراضي حول: البيانات الضخمة والاقتصاد الرقمي كآلية لتحقيق الإقلاع الاقتصادي في الدول النامية"الفرص، التحديات والآفاق". كلية العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير. جامعة الشهيد حمه لخضر – الوادي. [أكتب هنا تاريخ الإطلاع]. متاح على الرابط [انسخ هنا رابط التحميل].