استخدام الإعلانات عبر مو اقع التواصل الاجتماعي للتأثير في سلوك المستهلكين - قراءة تحليلية في إعلانات مؤسسة Géant عبر موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك-
Loading...
Date
2022-06-18
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
University of Eloued جامعة الوادي
Abstract
This study aims to shed light on advertisements through social networking sites and their use to influence consumer behavior by addressing the concepts related to the study and researching the various readings it refers to in a scientific manner, knowing that we chose the social networking site Facebook for the Géant Foundation to view digital advertisements Related to it and its analysis, and it turns out that this institution is one of the pioneers of social networking sites and Facebook, one of which has a large number of followers and fans, shares its ads with them and interacts with them through it to influence it using various methods .
Description
مداخلة. الملتقى الدولي الافتراضي حول: البيانات الضخمة والاقتصاد الرقمي كآلية لتحقيق الإقلاع الاقتصادي في الدول النامية "الفرص، التحديات والآفاق"
Keywords
الإعلان، مواقع التواصل الإجتماعي ، الإعلانات عبر مواقع التواصل الإجتماعي، سلوك المستهلك, Advertising, social networking sites, advertisements via social networking sites, consumer behavior .
Citation
سارة بوشعير، إيمان بوجردة. استخدام الإعلانات عبر مو اقع التواصل الاجتماعي للتأثير في سلوك المستهلكين - قراءة تحليلية في إعلانات مؤسسة Géant عبر موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك-. الملتقى الدولي الافتراضي حول: البيانات الضخمة والاقتصاد الرقمي كآلية لتحقيق الإقلاع الاقتصادي في الدول النامية"الفرص، التحديات والآفاق". كلية العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير. جامعة الشهيد حمه لخضر – الوادي. [أكتب هنا تاريخ الإطلاع]. متاح على الرابط [انسخ هنا رابط التحميل].