JMS_Vol 02 N 03
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.univ-eloued.dz/handle/123456789/15995
Browse
Browsing JMS_Vol 02 N 03 by Author "فار, كمال"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item الإستراتيجية الاتصالية ودورها في تكوين الصورة العاطفية للعلامة التجارية(جامعة الوادي - University of Eloued, 2018-09-24) فار, كمالتحاول هذه الورقة البحثية، تحديد وإبراز تجليات دور إستراتيجية الاتصال في تكوين الصورة العاطفية للعلامة التجارية، حيث نجد أن موضوع صورة العلامة التجارية من بين المواضيع التي حظي باهتمام كبير لدى الباحثين والدارسين في مجال التسويق والإشهار، وهذا تماشيا مع تزايد اهتمام المؤسسات الاقتصادية بتحقيق الميزة التنافسية ومحاولة التموقع في السوق، من خلال زيادة كسب ولاء المستهلكين والزبائن للمنتج أو العلامة.This research paper tries to détermine manifestations of the role strategie communication in forming Emotional picture for trade mark, So the topic of tag trade picture is among the topices that received a big care by researchors in marketing and advertising field accordingly with increasing intrest of économic campanies to fullfil compétitive and advantage tryinig for market posititionnig across earning loyaltef of consumers and clients for the product or the marke