JEFS_Vol 01 N 01
Permanent URI for this collectionhttps://archives.univ-eloued.dz/handle/123456789/15955
Browse
Browsing JEFS_Vol 01 N 01 by Subject "Marketing Banking, Banking, Quality"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item دور استراتيجيات المزيج التسويقي لتحقيق الجودة والتميز في الخدمات المصرفية(جامعة الوادي - University of Eloued, 2008-12-31) محريق, فوزييعد المزيج التسويقي الركيزة الأساسية والأداة الفعالة في التسويق المصرفي، ولا تكون عملية التسويق ناجحة إلا بتخطيط إستراتيجيات مزيج تسويقي فعال يتماشى ومتطلبات السوق المصرفي؛ وتسعى المصارف جاهدة من خلال ذلك إلى تحقيق الجودة والتميز في خدماتها المصرفية المتنوعة. The marketing mix is the cornerstone and the most effective tool in banking marketing. The marketing process is successful only by planning effective marketing strategies in line with the requirements of the banking market. Banks strive to achieve quality and excellence in their diverse banking services.