طاهري بلالحواس مولودطاهير نادية2024-09-182024-09-182024-06-27طاهري، بلال. حواس ،مولود. طاهير، نادية . أثر الإعلان الإلكتروني على تعزيز الوعي بالعلامة التجارية-دراسة حالة شركة "جازي"- .مجلة المنهل الاقتصادي. مج07. ع.01. 27 جوان 2024. كلية العلوم الإقتصادية والتجارية وعلوم التسيير. جامعة الوادي. [أكتب هنا تاريخ الإطلاع]. متاح على الرابط [انسخ هنا رابط التحميل].2602-7968https://dspace.univ-eloued.dz/handle/123456789/34263The purpose of this study is to determine the extent to which electronic advertising methods affect consumer awareness of the brand by means of a field study that was dropped on Jazzy and to achieve the objectives of the study. The problem-based response was a simple sample of (179) statistical units of the company's customers, with the questionnaire distributed and analysed through the Spss 26 programme. The study concluded that there was a statistically significant positive relationship between electronic advertising methods and consumer awareness of Jazzy's brand, where the correlation between the study variables was estimated at 50.7%arالإعلان الإلكترونيأساليب الإعلان الإلكترونيالوعي بالعلامة التجاريةعلامة "جازي"electronic advertisingelectronic advertising methodsbrand awarenessأثر الإعلان الإلكتروني على تعزيز الوعي بالعلامة التجارية-دراسة حالة شركة "جازي"-Impact of electronic advertising on enhancing brand awareness_ Jdezzy's case study_Article